Winkel Terugzendingen en Restituties Beleid

1. Terugzendingen

Ons beleid duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden.

Om in aanmerking te komen voor een retourzending, moet uw artikel ongebruikt zijn en in dezelfde staat verkeren als waarin u het hebt ontvangen. Het moet ook in de originele verpakking zitten.

Om uw retourzending te voltooien, hebben we een aankoopbewijs nodig.

Stuur uw aankoop niet terug naar de fabrikant, maar naar Inocrea BVBA.

Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke restitutie wordt verleend (indien van toepassing)
– Artikelen die met duidelijke gebruikssporen worden teruggestuurd
– Elk artikel dat niet in originele staat is, beschadigd is of onderdelen mist om redenen die niet aan onze fout te wijten zijn
– Elk artikel dat meer dan 30 dagen na levering wordt teruggestuurd

2. Terugbetalingen (indien van toepassing)

Zodra uw teruggestuurde artikel is ontvangen, wordt het gecontroleerd en sturen we je een e-mail om je te informeren dat we je geretourneerde artikel hebben ontvangen.
We laten je ook weten of je terugbetaling is goedgekeurd of afgewezen.
Als de terugbetaling is goedgekeurd, wordt je terugbetaling verwerkt en wordt er automatisch een tegoed op je creditcard of oorspronkelijke betaalmethode gezet.
Het terugbetaling proces vindt dan plaats binnen 3 werkdagen na bevestiging van de terugbetaling.

2.1 Te late of ontbrekende terugbetalingen (indien van toepassing)

Als je nog geen terugbetaling hebt ontvangen, controleer dan eerst je bankrekening opnieuw.
Neem vervolgens contact op met uw creditcardmaatschappij, het kan enige tijd duren voordat uw terugbetaling officieel is gepost.
Neem vervolgens contact op met uw bank. Er is vaak enige verwerkingstijd voordat een terugbetaling wordt geboekt.
Als u dit alles heeft gedaan en nog steeds geen terugbetaling heeft ontvangen, neem dan contact met ons op via customer.support@inocrea.be.

2.2 Uitverkoop Artikelen (indien van toepassing)

Alleen normaal geprijsde artikelen kunnen worden terugbetaald, uitverkoop artikelen kunnen helaas niet worden terugbetaald.

3. Ruilen (indien van toepassing)

Wij vervangen geen artikelen die defect of beschadigd zijn. Als u wilt ruilen voor hetzelfde item, stuur ons dan een e-mail naar customer.support@inocrea.be en stuur uw item naar : Inocrea SPRL – Bd Industriel nr 9, 1070 Anderlecht, België