Levertijd

1. Algemene informatie

Alle bestellingen zijn afhankelijk van de beschikbaarheid van het product. Als een van onze accessoires niet op voorraad is op het moment van uw bestelling, zullen wij u informeren en het volledige bedrag van uw bestelling terugbetalen via de oorspronkelijke betaalmethode.

2. Levering

Wij leveren onze YOXIMO en YOMANI betaalterminal accessoires alleen in België.

3. Plaats van levering

De op onze website aangeboden artikelen kunnen overal in België worden geleverd, ongeacht uw regio.

4. Verwerkingstijd van de bestelling

De verwerking van de bestelling duurt 1 tot 5 dagen. U ontvangt direct op uw opgegeven e-mail een orderbevestiging met de details van uw bestelling.

5. Levertijd

Een geschatte levertijd wordt u meegedeeld zodra uw bestelling is geplaatst. Levertijden zijn schattingen en gaan in op de datum van verzending en niet op de datum van bestelling.

Levertijden dienen slechts als richtlijn en zijn afhankelijk van de acceptatie en goedkeuring van uw bestelling.

Leveringsdagen moeten worden beschouwd als werkdagen. Tenzij er uitzonderlijke omstandigheden zijn, streven wij ernaar uw bestelling binnen 1-5 werkdagen vanaf de datum van uw bestelling uit te voeren.

Werkdag betekent maandag tot en met vrijdag, met uitzondering van feestdagen.

Wij verzenden niet op zondag.

In het geval van uitzonderlijke omstandigheden; zoals een pandemie; lokale overheidsbeperkingen; of elke situatie die buiten onze controle ligt en invloed kan hebben op de levertijd van uw pakket, wordt u automatisch per e-mail geïnformeerd over de status van uw pakketten.

6. Bezorginstructies

U kunt speciale leveringsinstructies opgeven op de betaalpagina van onze website.

7. Verzendingskosten

De verzendkosten zijn afhankelijk van het gewicht van uw bestelling en de wijze van levering. Om te weten hoeveel uw bestelling zal kosten, voegt u de artikelen die u wilt kopen toe aan uw winkelmandje en gaat u naar de afrekenpagina. Bij de kassa worden de verzendkosten weergegeven. Voor afgelegen gebieden of voor grote of zware artikelen kunnen extra verzendkosten in rekening worden gebracht. U wordt over alle kosten geïnformeerd op de afrekenpagina. De omzetbelasting is afhankelijk van de provincie of het grondgebied waarnaar het artikel wordt verzonden.

8. Tijdens het transport beschadigde artikelen

In geval van schade aan de verpakking bij levering, neem dan onmiddellijk contact met ons op..

9. Vragen

Als u vragen heeft over de levering en verzending of uw bestelling, neem dan contact met ons op.