Hoe kan ik een nieuwe betaalterminal krijgen?
Als u informatie of een nieuwe betaalterminal nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst die uw vragen zo snel mogelijk zal beantwoorden via ons contactformulier.
Als u informatie of een nieuwe betaalterminal nodig hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantendienst die uw vragen zo snel mogelijk zal beantwoorden via ons contactformulier.
Houd uw btw-nummer bij de hand en neem rechtstreeks contact op met de bevoegde dienst. - - Edenred : +(32) 2 588 01 20 - Sodexo : +(32) 2 547 55 02 - Monizze : +(32) 2 686 16 20
Bezoek onze webshop en bestel ze rechtstreeks op onze website.
Niets is eenvoudiger, neem contact op met onze klantendienst en vul uw aanvraag inia het volgende formulier. Stuur het naar het volgende adres: customer.support@inocrea.be en wij informeren u per e-mail over de wijziging van uw bankrekening.
Als u een huurcontract heeft voor uw betaalterminal, vul dan dit document, in en stuur het naar het volgende e-mailadres: customer.support@inocrea.be.
Uw huurcontract is afgesloten met de financiële instelling BNP Paribas Neem contact op met onze partner via het volgende adres tsbelgium.leasing.solutions@bnpparibas.com Uw huurcontract ligt bij de financiële instelling Grenke Lease Neem contact op met onze partner via het volgende adres service.bruxelles@grenke.be
INOCREA wil u een huurcontract voor uw betaalterminal aanbieden en een uniek aanbod in België. Als u meer wilt weten over ons aanbod en onze huurcontracten, neem dan hier contact met ons op.
Wij bieden verschillende huurcontracten aan dankzij bevoorrechte relaties en overeenkomsten met erkende financiële organisaties. Wij bieden u de mogelijkheid om met BNP Paribas en GRENKE te onderhandelen over een huurcontract voor onze betaalterminals.
De TID van uw betaalterminal is een getal van 8 cijfers. Deze 8-cijferige code (TID) kan op 2 verschillende manieren worden geïdentificeerd, ofwel : - door het nummer op de sticker onderaan uw terminal te controleren dat begint met 01 - door uw maandelijkse factuur te raadplegen die u van Worldline ontvangt. [...]
Om een snelle en efficiënte service te garanderen, kunt u uw TID-nummer doorgeven en hier contact opnemen met onze technische dienst.